Žemiau pateikiame atsakymus į dažniausiai užduodamus mūsų klientų klausimus, kuriuos mums užduoda klientai elektroniniu paštu.
1. Ar turite fizinę parduotuvę, į kurią atvykus būtų galima iš karto nusipirkti norimas prekes?
- Taip, produktus galima įsigyti parduotuvėje Liepkalnio g., 172 E. Tačiau ten turime toli gražu ne visa asortimentą, jis daug platesnis mūsų elektroninėje parduotuvėje. Toje pačioje parduotuvėje galima ir atsiimti prekes, užsakytas per elektroninę parduotuvę.
2. Per kiek laiko bus pristatytas mano užsakymas?
- Visus užsakymus, kuriuos pateikiate per mūsų internetinę parduotuvę, pristatome per 1-5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo. Tiek laiko užtrunka gauti prekes iš partnerių, nes ne visas prekes turime vietoje, o klientams siūlome užsisakyti ir tai, kas yra reta ir riboto kiekio.
3. Kodėl negalite prekių atsiųsti į paštomatą prie mano namų?
- Pagal LR įstatymus, privalome tikrinti klientų, užsakančių prekes amžių. Dabartiniai paštomatai Lietuvoje neturi amžiaus tikrinimo funkcijos, o tuo labiau, užtikrinimo, jog būtent tas asmuo pateikia tapatybę patvirtinantį dokumentą. \
4. Gėrimų reikia skubiau, nei penktadienis, ar galite padėti?
- Tam tikrais išskirtiniais atvejais prekes pavyksta pristatyti anksčiau nei penktadienis, tačiau tam yra reikalingas atskiras derinimas. Jeigu Jums reikalingas Jūsų užsakymas greičiau, prieš jį pateikiant prašome su mumis susisiekti elektroniniu paštu ir patikrinsime Jūsų norimų produktų pristatymo galimybes.
Papildomos naudingos nuorodos:
Sąskaitų faktūrų išrašymas (nuoroda)
Užsakymų pristatymo ir atšaukimo sąlygos (nuoroda)
Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti mūsų nurodytais kontaktais.